Статистика |
---|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 11 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Загрузкам ·
Просмотрам
Тема: Азбука дорожнього руху.
Мета: Продовжувати ознайомлення учнів з дорожніми знаками та їхніми групами, місцем встановлення.
Розвивати увагу, спостережливість, уміння орієнтуватися на вулицях міста за допомогою дорожніх знаків, мову, логічне мислення, пам'ять.
Виховувати о6ережність, культуру поведінки на вулицях міста та на околицях.
Обладнання: ілюстрації дорожніх знаків, відео та аудіо матеріал.
Література: 1.Розкажіть онуку — вересень, 2007
2.Основи здоров'я 3 клас Н.М. Бiбiк
3.Безпечна дорога до школи (навчальний посібник - таблиці).
Хід заняття:
І. Організаційний момент
– Добрий день, дiти! Сідайте рівненько i cлyxaйтe мене уважно!
II. Оголошення теми і мети заняття
– Всім відомо, що найдорожчий скарб людини – це ії власне життя i здоров'я. Необережність на вулиці часто призводить до втрати не тiльки здоров'я, а й навіть життя. Тому вciм потрібно дотримуватися певних правил дорожнього руху.
– А зараз уважно послухайте вірш «Азбука міста» і спробуйте здогадатися якою ж буде тема нашого сьогоднішнього заняття.
Азбука міста
Місто, в якому ми з тобою живем,
Можна по праву зрівняти з букварем.
Азбука вулиць, розкрившись для нас
Місто уроки дає повсякчас.
Ось вона, азбука – треба всю знать, –
Вздовж тротуару, глянь, знаки стоять.
Азбуку міста завчи до ладу,
Щоб не потрапити раптом в біду!
– Отже, діти, як ви здогадалися, сьогодні ми будемо говорити про дорожні знаки i про правила дорожнього руху.
ІІІ. Основна частина
1.Розповідь про дорожні знаки, світлофор.
– Коли на вулицях міста почали їздити автобуси, автомобілі, трамваї, тролейбуси, вулицям потрібно було дати мову. На цій дорожній мові з водіями та пішоходами "розмовляють" вулиці усіх країн світу.
Коли людина вчиться читати, їй показують букви. З букв будуються слова, із слів – речення. У дорожній мові також є букви – знаки. Але їх не потрібно складати в слова. Один знак означає цілу фразу – дорожній сигнал. Цi сигнали бувають різні. Одні попереджають водія про не6езпеку. Інші – забороняють рух. Є знаки за допомогою яких можна дізнатися, де можна отримати якусь послугу та інші.
- Дорожніх знаків є дуже багато і кожен з них має своє значення. Дорожні знаки є добрими друзями для водіїв і пішоходів. Вони допомагають нам орієнтуватися на дорозі, правильно переходити дорогу тощо.
- Діти, а яка тварина втекла з зоопарку, щоб увесь день лежати на дорозі і допомагати нам її переходити? (Зебра). Отже, дорогу можна переходити по зебрі. Коло зебри встановлюють спеціальний дорожній знак, який повідомляє нам, що в даному місці можна безпечно перейти дорогу.
- А як потрібно правильно переходити дорогу, якщо немає ні світлофора, ні пішохідного переходу? (Зупинитися на краю тротуару, подивитися ліворуч, якщо є машини ліворуч, то залишатися на місці, якщо машин ліворуч немає, йти до середини вулиці, подивитися праворуч, якщо є машини праворуч, то залишаємося на місці, якщо машин немає то переходимо на протилежну сторону вулиці).
2. Гра «Дорожні знаки»
– Дiти, послухайте невеличкі віршики про дорожні знаки, відгадайте який це знак i пoкaжiть його.
Учні розповідають вірші і демонструють знак
1). Подивись, ось перед нами –
Знак трикутний з дітлахами,
Знак цей, брате, застережний,
Треба бути обережним! (Дiти)
2).Переходити нам слід,
Тільки там, де перехід.
А доріжку пішохідну,
Наче зебру, добре видно.
(Пішохідний перехід)
3). І автобус на зупинку
На одну прибув хвилинку.
Є закон, а не порада –
Він стоїть, і ти постій.
Ані спереду, ні ззаду,
Обійти його не смій!
(Місце зупинки автобуса)
4). Он заправка. І машина
Вип’є з три відра бензину.
Поможи ж ти бак налити,
Якщо хоче вона пити.
(Автозаправка)
5). Ось велике перехрестя,
Ген за ним до школи вхід.
Ось подивись, тут для пішоходів
Є підземний перехід.
(Підземний пішохідний перехід)
А якого знаку в нашому мысты не має?
3. Вікторина
– Діти, дайте відповіді на мої запитання.
- Людина, яка їде у транспорті? (Пасажир)
- Людина, яка іде по тротуару? (Пішохід)
3. У заміській зоні, де немає тротуару, як потрібно рухатися пішоходу? (Назустріч транспорту)
- Пристрій для регулювання руху транспорту i пішоходів. (Світлофор)
- Де можна переходити дорогу? (Де є зебра, світлофор, пішохідний перехід).
4 . Перегляд фільму «Обережно на дорозі.»
- 5. А тепер всі разом вивчемо та заспіваємо пісню:
Пісня «Вчать у школі»
Правила дорожні знать,
Добре їх запам’ятать
Вчать у школі (3 рази)
І дорогу перейти,
Бути чемними завжди,
Вчать у школі. (3 рази)
Знаки різнії вивчать
На дорогу теж зважать,
Вчать у школі (3 рази).
Щоб здоров’я зберегти
І уникнути біди,
Вчать у школі.(3 рази)
IV Підсумок
- Від чого залежить життя кожного пішохода на вулиці?
- Чому заборонено гратися на дорозі?
- Де потрібно переходити вулицю?
- Які знаки ви знаєте?
|
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Мета:
формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин.
Задачі:
1. Формувати ціннісне ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави, нації, високу патріотичну свідомость, почуття вірності, любові до Батьківщини, турботи про благо свого народу, готовність до виконання громадянського і конституційного обов’язку із захисту національних інтересів, цілісності, незалежності України, сприяння становленню її як правової, демократичної, соціальної держави.
2. Враховуючи складності вікової психології дітей, що перебувають на етапі переходу від отроцтва до ранньої юності зосередити увагу на проблемах морально-етичного, правового, естетичного виховання.
3. Формувати екологічну свідомість учнів, відповідальне і дбайливе ставлення до природи.
4. Не залишати поза уваги роботу пов’язану з забезпеченням охорони життя і здоров’я учнів; формувати навички профілактики і гігієни.
5. Посилити зв’язок з родиною, прагнути, щоб він був постійним, дійовим, сприяв єдності родинного і шкільного виховання.
6. Цілеспрямовано вести індивідуальну роботу; тримати в полі зору кожного учня, виховувати позитивне ставлення до навчання.
|
Мета уроку: Дати першокласникам уявлення про школу,т клас, урок, портфель, розповісти дітям, що треба приносити до школи, а чого не варто носити, вчити чітко відповідати на запитання , уважно слухати пояснення вчителя, працювати колективно над оставленою проблемою, створювати позитивнтй мікроклімат на уроці шляхом доступності,ясності, чіткості,яскравості та емоційної насиченості вісх етапів уроку.Ознайомити майбутніх першокласників із правилами поведінки школяра, викликати у дітей інтерес до школи і бажання вчитися,розвивати пізнавальну активність малюків. |
«Небесна сотня – історія безстрашних».
Мета заходу – виховання в учнів глибоких патріотичних почуттів, почуття єдності поколінь та відповідальності за майбутнє своєї держави |
Олімпійський урок на тему:
«Олімпійський дух пронесемо по житті»
Мета: ознайомити учнів з історією олімпійського руху, досягненнями українських спортсменів; розвивати увагу, мислення; виховувати ініціативність, почуття патріотизму, прагнення до здорового способу життя.
anguage:UK'>Формувати навички безпечної поведінки на дорозі.
Обладнання: зображення дорожніх знаків, ілюстрації із зображенням різних видів світлофорів, зображення постового. |
Мета: Сформувати у дітей поняття про регулювальникаів дорожнього руху, повторити , дорожні знаки, правила переходу дороги.
Формувати навички безпечної поведінки на дорозі.
Обладнання: зображення дорожніх знаків, ілюстрації із зображенням різних видів світлофорів, зображення постового. |
Мета: довести до дітей , що залізниця – зона підвищенного ризику для життя, познайомити з правилами поведінки на залізничній колії, на залізничному переїзді,
правилами безпеки громадян на залізничному транспорті. Познайомити з професіями залізничників. Виховувати обережність під час переходу залізничної колії, вихованість у залізничному транспорті. |
Мета: розширити і закріпити уявлення дітей про зовнішньому вигляді різних машин і їх призначення, про існування Правил дорожнього руху.
Обладнання: Ілюстрації що зображують різні види транспорту.Відеоматеріал.Дитячі іграшки – машини. |
Ігрова програма до Дня захисника Вітчизни |
Мета. Закріпити вивчені з дітьми правила дорожнього руху. Розвинути у них увагу, спостережливість, вміння поводитись на вулиці та переходит її. Познайомити з професією інспектора ДАІ.
Обладнання, дорожні знаки, плакати «Дотримуйся правил дорожнього руху», відеофільм « Пішохідний перехід », музиний супровід . |
|
|